Kommentarer:

1 Fanny Nilsson:

skriven

det blir jäte fin cornelia:)

grymt tacksamm att du vill göra detta:)



kan du få kategorierna att vara under varandra?

alltså så här typ:

natur

mat

hästar

typ så:)

kram kram tack tack:)

2 Fanny Nilsson:

skriven

hej hej jag och kajsa har snackat :) vi har lite frågor om du kan fixa detta?:)<3



överskriften till kategorierna alltså där det står FOTO& TIPS FANNY och så vidare dom iallefall, kan du få dom att sitta i mitten på den gråa bakgrunden?



och kan du få all text i text snittet "Adobe Fan Heiti Std B" även den länkade texten alltså BLOGLOVIN och dom. Alltså vi vill ha det så stor och så som du har gjort men i ett annat texrsnitt:)



och när man håller musen över den länkade texten BLOGLOVIN och dom. Kan man inte få en han med ett litet pekfinger som pekar istället för det dära sträcket som det är.



haha det kanske blev lite mycket:) kan du inte så är det lungt men det skulle vara skoj TACK SÖTA DU!<3

3 Kajsa Bjäräng:

skriven

otroligt cornelia, älskar bakrunden, skulle du kunna fixa några saker jag tänkte på,



-kategorierna nedanför varandra

-mellanrum mellen inläggen och headern

-större storlek på kategorierna

bara det jag tänkte på, tack! :)<3

4 Lova:

skriven

Jag måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

Kommentera här: